Mooi!Alotin tänään tän blogin ja kerron nyt vähä itestä:

mun oikee nimi on Katariina,rakastan Twilightia,Titanicia ja Bruno Marsia <3 oon 110% eläin rakas (: mulla on tosi paljon hyvii kavereita ja oon ihanan tyypin kaa <3

Olin tänää kaverin kaa kylillä hillumassa (lilliputtelin) kanssa (: oon alkanu sitä nyt koko päivän ja ollaan jotai sekoiltu :Dmulla on ollu tosi hauskaa,mutta on mua ärsyttänykki.En saakkaan kissaa Lilliputtelilta,koska äiti peru yhtä äkkii sen kissan oton,ja boyfriend ei pääse huomenna diseen ;____; mutta joo muuten ollu TOSI himo muksaa,D44?

//Setä Tamu, mä, Kunkku Pähkinä, merihädässä.
Pelastusliivejä ei oo mukana, kun on kohteena rakkauden satama.
Keula edellä, yötä merellä, tyttö se oot sä mun meritähtenä.
Ei näitä tunteita merel pysty kätkemään, en tuu sydäntäs koskaan mä särkemään.// Tyttö sinä olet meritähti <3




 TÄÄ ON IHANA <3 (:

 Edward&Bella <3<3

Bruno <3 ah,söpis(;