//Kauan sitten minussa,aavistus jo sinusta.
Silloin tuntemattoman,tunnen nyt ja tunnustan.
Sä olit vaara liian suuri kiertää ja liian houkuttava ohittaa.
En tiennyt kuinka kaikki voisikaan niin palaa, polttaa,
Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.//

~Tahdon oikeesti olla sinun,enkä vain leikisti rakastaa.
Kanssas oikeesti kokea kaiken,mikä ollut on unelmaa~

//Sinä vain,ei muut mua huomiseen saa jaksamaan.
Sinä vain,yksin pystyt mulle voimaa antamaan.
Sinä vain,joka kerran rakkauden sait syttymään.
Sinä vain,olet aina ainoain//

~
Niin katoavaa on voimat ihmisen, 
vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa.
Mutta en sun särkyä anna mä en~

Tulee nii paljon kaikkii biisejä mielee!Koulussa oisin alkanu välkillä Villee ja näi mutta en vaa jotenki viittiny...Nyt mua jäi häiritteen ku me ei ees puhuttu mitää,ja se ei voi tänää alkaa...Mutta silti ihanaa ku kuukaude oon ollu Villen kaa<3

Love_Sayings_Forgotten__by_GuitarIsMySou