terppa!oon Saanalla yötä,meillä oli aika hubaa eile XD kirjoteltii toisten facee kaikkee XD tässä esimerkki minkä saana kirjotti mun facee ku menin suihkuun:

HEI VAAN KAIKKI LEHMÄT!TYKKÄÄN GRILLATA SIPULIA JAAJAAAJA JYTKYSTÄ TYKKÄÄN(;(; VINK VINK ON MYÖS NIIN BULBASAURUS ETTÄ OSAAN JÄTTÄÄ LEGENDAARISEN FACEBOOKIN AUKI♥♥♥<33♥♥♥♥♥♥♥ PIPPELINOITA_69 ON MUN JUMALA JA PALVOIN SITÄ EVERY DAY OFC<69

-BULBASAUR_99

Joo  eli saana on pippelinoita_69 ja mä oon bulbasaur_99 :D:D tän mää kirjotin saanan seinälle sillä aikaa ku se  haki ruokaa:

oon pippelinoita <69696969696969 I LOVE KATSUUU ♥ SE ON MUN JUMALA!OLEN PUKEUTUNT HEMULIKSI JA TYKKÄÄN KEKSISTÄ KOSKA I LOVE TURTLES BECAUSE THEY ARE SO SEMMOSII JA SITTE MY LITTLEPNYT ON SEXYJÄ PSPSPSPS:I LOVE KATSU SILTI KAIKKEIN ENITEN KAIKELLA RAKKAUDELLA TEILLE KAIKILLE:PIPPELINOITA_69

että tällästä :D tänään meen sitte kattoon Villen pelii Kemiin,Tornioo,eiku tå?jossaki siellä kumminki :D meen yhen samulin kyydillä sinne,samuli on asunu mun naapurissa 8 vuotta,ja samulin äiti ja mun äiti on parhaat kaverit.samulin äiti on satu ja meen vähän niinku satun kaveriksi kattoo sitä pelii :) samuli on syntyny -98 tää oli nyt vähä tämmöne outo postaus,mutta mä oon itekki vähän outo? joo okmo :D:d