Tänään oli koulussa taas vaihteeksi "en jaksa" olo :D ekalla tunnilla oli se iso sanakoe joka meni hyvin,sitte oli laulukoe joka meni kans aika hyvin ja sain opelta kehuja hyvästä sävelkorvasta ja kolmannella tunnilla oli fyken koe ja se meni nyt vähä mite sattuu.Viimesellä tunnilla meillä oli liikkaa,ja me kattotii kui paljo pystytään juoksee 12 minuutissa.Ku mulla on astma,nii mulla ei ollu lääkettä mukana enkä ollu muistanu ottaa sitä kotona nii juoksin vaa 300 metrii ku en saanu henkee,ja sit ope sano että mee tuonne kentän laidalle että et sä pysty juokseen tai jotain vastaavaa.Sitte ku koulu loppu menin Miljalle.Syötiin,käytiin koneel ja näi.Sitte Milja teki mulle käteen semmosen jännä haavan maskeeraus jutuilla,koska se halus testata mulle niitä.Meillä olti tooosi kivaa! (: sitte lähettiin Miljan äitin ja sen veljien kaa halppikseen ja sitte lähinki kotiin.Nyt oon faces ja kuuntelen musaa.Viel pitäs käydä suihkussa ja näi.Huomenna sitte kaupunkii Saanana kaa <3 ostan lökärit ja ainaki kaks toppia.